Procedura reklamacji towaru:
- Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez sklep internetowy www.giftbajery.pl zgłoszenia Kupującego o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
- Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony, wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: sklep@giftbajery.pl.
- W przypadku, gdy Kupujący przy odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Kupującego wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
- Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera dla którego zlecenie wystawi Sprzedający.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby sklepu internetowego www.giftbajery.pl.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Sprzedający odeśle naprawiony lub wymieniony towar na swój koszt na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
- W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sprzedający zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty sklepu internetowego www.giftbajery.pl lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
- W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Sposoby te zostały szczegółowo opisane w regulaminie sklepu internetowego www.giftbajery.pl.
Informacje dodatkowe:
- Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
- Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep internetowy www.giftbajery.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
- Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
- Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu lub potwierdzenie przelewu dokumentującego reklamowany zakup.
- Po spakowaniu reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.